.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

کرمانشاه: احمدی نژاد جلو تر از هاشمی

محمود احمدی نژاد با 90112 رای اول،‌ اکبر هاشمی رفسنجانی با 84342 رای دوم.

افق ـ کرمانشاه
گروه سیاسی ـ به گزارش خبرنگار افق مستقر در فرمانداری کرمانشاه با شمارش آرای
۲۲۸ صندوق اخذ رای در استان کرمانشاه، محمود احمدی نژاد ۹۰۱۱۲ رای و اکبر هاشمی رفسنجانی ۸۴۳۴۲ رای را به خود اختصاص داده‌اند.

خبری است که همین حالا خواندم .

 

  • 2 سال پیش که خدمت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که مغز اصلاح طلبان! در استان کرمانشاههستند رفتم تا مشکلات عده ای از همکاران را بیان کنم. ایشان با عصبانیت از من پرسیدند که تو چکاره ای که اینجا آمدی ؟ گفتم : به نمایندگی از تعدادی همکاران که الان بیرون وایستاده اند خدمت رسیدم. نه گذاشت و نه برداشت و بدون اینکه منظور ما را بپرسد گفت: دفعه دیگه اینجا بیایی با تک پا از همین بالا پرتت میدم بیرون. بیرون که آمدم قضیه را به بچه ها گفتم . گفتند ناراحت نباش. انشا الله بزار تا وقتش برسه....

 

  • صبح رفتم که رای بدم یکی  دوتا از کارمندای دانشگاه را دیدم پرسیدم به کی رای میدین؟ گفتند اگه دار و دسته دکتر س از هاشمی حمایت نمیکردند به هاشمی ولی حالا آمدیم به احمدی نژاد رای بدهیم. دکتر ترا بخدا به هاشمی رای ندی ها.... چون دوباره اینها به سر ما مسلط میشن.... مدیونی ها....

 

  • سر صندوق یکی از کارمندای دانشگاه بود. یواشکی بهم گفت : امید خدا امروز کلک دکتر س و دار و دسته اش را میکنیم.لعنتی ها پدرمان را در آوردند.

 

فکر میکنم اگه جویی عقل در کله آقایان باشد باید یک بازنگری در رفتارهای غیر انسانی شان با زیر دستانشان بکنند که حاضرند برای برکنار شدنشان هر کاری را بکنند. انشا الله بیشتر در زمینه آنالیز رفتاری اصلاح طلب نماها و بازتاب آن خواهم نوشت.
کاش میشد میزان آرا کارکنان حوزه تحت امر رئیس جبهه مشارکت را بررسی کرد و پیام بزرگ مردان و زنانی را که در ۸ سال گذشته از ترس نان بر شدن خاموش بوده ند به اطلاع آقایان رساند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سه‌لاح سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 http://effat-sarwabad.persianblog.com

عجب مشکلات مشترکی داریم ما خلق الناس اصلاح طلب زده! آقا من هم عین همین مشکل!!! الان نوبت آقاس ؛س؛ شما و سین‌های ماست که با تک پا که نه بل که با ... از اتاق ریاستشان بیرون انداخته شوند! و دل خنک شدن ما همان و احمدی نژاد آمدن هم همان! آسیا به نوبت!

رحیم زاده چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 http://rahimzadeh.net

با سلام اولا این خاصیت میز است ثانیا اصلاح طلبان دنیا طلب بودند نه اصلاح طلب ببینیم آقای احمی نژاد میز زده و دنیا طلب می شود یا نه شاهنامه آخرش خوش است

خاک جمعه 10 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 17:36 http://khak99.persianblog.com

سلام . اگه این روش تحصیلکرده هاس پس وای به حال بقیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد