.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

فقط کتاب

ایزد سیف اله پور از دوستان است. امروز که دیدمش با خنده هی طعنه میزد که : با این هفت - هشتا وبلاگ و سایتی که داری .... هی هی هی .... ( خنده) میتوانی کار دست مردم بدهی....
و باز همان قصه من و بصیرت که آنرا به من منصوب میکنند.
از امروز فقط در آدرس:
http://medicalbook.blogsky
یک کار فرهنگی - علمی میکنم و آنهم اینست که کتابهای ناب و گرانقیمت پزشکی را برای استفاده همکاران و دانشجویان ارائه میدهم. این کتابها را از منابع مختلف تهیه میکنم و مجدداً روی سرورهای ایرانی رایگان قرار میدهم. یقین دارم که با این کار حداقل مورد طعن و لعن قرار نمیگیرم.

مشاوره جیبی قلب

Pocket Consultant  Cardiology یک کتاب جیبی مناسب برای پزشکان بخشهای اورژانس قلب و رزیدنتها و انترنهاست. این کتاب ۴۶۸ صفخه و در قطع جیبی است و شامل بخشهای زیر است.

1 Cardiac Symptoms and Physical Signs,

2 Congenital Heart Disease,

3 Valve Disease,

4 The Cardiomyopathies,

5 Coronary Artery Disease,

6 Cardiac Failure,

7 Disturbances of Cardiac Rhythm,

8 Pericardial Disease,

9 Infective Endocarditis,

10 Other Important Cardiac Conditions, 11 The Heart in Systemic Disease,

12 Cardiac Investigations,

فرمت پی دی اف

حجم ۲/۲ مگابایت

پسورد:kermanshah

 لینک دانلود مستقیم.

فقط کتاب

از این به بعد در اینجا به نیت انجام یک کار فرهنگی فقط کتابهای ناب و علمی معرفی میکنم. این کتابها را من از سرویسهای پولی دانلود کرده ام و پس از آپلود در هاستهای رایگان در اختیار شما قرار میدهم.