.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

خودتان قضات کنید

۱. این مطلب را راجع به روانشناسی وبلاگ نویسی بخوانید. جامع و کامل نیست اما به خواندنش می ارزد. بخصوص حالا که بچه های وبلاگ نویس کرمانشاه هم گردهمایی راه انداخته اند.
۲. اینهم از آخرین نظرات ططری در باب انتخابات:به عنوان کاندیداى غرب کشور براى ریاست جمهورى آینده هستم.
۳. در رو زنامه اعتماد خبری را به نقل از سایت بازتاب خواندم با این عنوان: اختلاف بر سر رنگ ماشین! شما هم بخوانید:
                                      از هشت دستگاه پژو خریداری شده توسط شهرداری کرمانشاه برای اعضا شورای شهر،۶ دستگاه مشگی و دو دستگاه دیگر رنگی هستند.این در حالیست که همه اعضا شورای شهر خواستار ماشینهای رنگی بوده اند. همین امر موجب بروز اختلاف میان اعضای شورای شهر کرمانشاه و در نهایت مجادله میان آنها شد و حتی یکی از اعضا مبادرت به اختفای سویچ ماشینهای رنگی نمود.
تکمله: من امروز رئیس شورا را سوار بر یکی از پژوهای رنگی در حال سیر در خیابانها دیدم و از آنجا که استادمان هم بوده اند یک بوقی هم برایشان زدم! 

دوتا عکس

این دوتا عکس را هم فعلا داشته باشید
اولی از خیابان کاشانی یا همان محدوده دبیراعظم



خیابان کاشانی. نرسیده به پاساژ حافظ


این یکی هم از خیابان چهلمتری. پائین تر از چهار راه جوانشیره
خیابان چهلمتری. نرسیده به چهار راه اجاق

اینم ببینید. وکیل آقا . که حالا یه میدان بزرگی شده
wakil Agha Squar

چندتا لینک

۱.این جریان بریدن سر نیک برگ خیلی ذهنم رو مشغول کرده بود. امروز تو یه سایت عکسهای اون رو دیدم.
۲. روزنامه نگار نو هم یه سایت/وبلاگ جالبیه . یه سری بهش بزنید.
۳. اینم وبلاگ یک دختر بغدادی.
۴.مدرسه فردا، پیش نمایش آموزش آینده.
۵. قالب برای پرشین بلاگ.

نگذاریم او بمیرد......

از چند روز پیش پرسنل بیمارستان شهید بهشتی یا راه سابق ( این بیمارستان رو اداره راه کرمانشاه، حدود 60 سال پیش تاسیس کرده) که یکی از مراکز سرویس دهنده به بیماران قلبی است، دچار اضطراب و نگرانی شده اند. شایع شده که تا 10 روز دیگه بیمارستان تعطیل میشه و احتمالا به بیمارستان تازه تاسیس امام رضا در باغ ابریشم منتقل میشه. سوای اینکه مسئولین اشاره به قدیمی بودن ساختمان و مشکلاتی اینچنین اشاره میکنند. باید بگم تعطیلی این بیمارستان ظلم بزرگی به مردم و بخصوص بیماران قلبیه. چرا که اگه بالفرض یه نفر که ساکن بخشهای بالای شهر یعنی از 22 بهمن به بالاست ( توجه داشته باشید که دانسیته جمعیتی این قسمت شهر هم بسیار بالاتره) دچار دردرد قفسه سینه بشه ، تا بخاهند توی این ترافیک سردرگم کرمانشاه به بیمارستان جدید برسانندش ، حتما دچار عارضه و خدای ناکرده مرگ میشه. بنا براین من و همه پزشکان شاغل در بیمارستان از این کار بسیار ناراحت و اون رو کاری بدون تعقل و تفکر و بدون در نظر گرفتن مصالح مردم میدونیم. بنا براین از همه عزیزانی که به این وبلاگ سر میزنند و در دل عشق به شهر و دیار خودشان را دارند، عاجزانه میخوام که هرکاری از دستشان بر میاد انجام بدن.
لطفا بجنبید....

xoftSpy نرم افزاری برای خلاصی از شر جاسوسها و مزاحمها

آقا این نرم افزار یه چیز عالیه. با اون میتونید تمام اسپای ور ها یی رو که روی سیستم شما نصب شدن و دارن اطلاعات شما رو به خارج از سیستم کامپیوترتون میفرستند شناسایی و ازبین ببرید. اینم پسورد و یوزر نیم:
User: xoftspy
Reg: QRJATYDIMOK-240444363

مولتی یاهو

مولتی یاهو یه نرم افزار .....که نه ...   یه فایل کوچولوه که بعد از اجرا شما میتوانید در آن واحد با چند تا آی دی مختلف ، همزمان وارد محیط مسنجر یاهو بشید.

برای دانلود اینجارو کلیک کنید.

نعل وارونه زدن

امروز سری به کرمانشاه امروز زدم.... با کمال تعجب دیدم یه مطلبی رو درج کردن که حداقلش اینه آقای ططری بشه شاکی ما. یعنی برداشتن یک مقدمه ای در باب نکوهش توهین به حاج اسماعیل ططری نوشتند و دست آخر هم عکس مونتاژی اون بشر اولیه را لینک دادند و بعبارتی به یک کرشمه صد کار کردند. هم ذم بما یشبه المدح رو بکار گرفتن یعنی ابتدا دلسوزی  کردن برای حاجی و به آدمای بی ادب که اینکار رو کردن ( یعنی مثلا ما) گفتن: بی ادبی بده! بعد هم لینک عکس رو گذاشتن وووووو
دست آقای مهدوی درد نکنه!  فقط همینو میگم و بس! هرکس منو نشناسه ، آقای مهدوی رفیق قدیم باید بشناسه. بنابراین این توپ توی زمین رفیق انداختن از ایشان بعید که ابعده.

اما توضیح من: عکس رو من در سایت وب شات دات کام ، اونم چند ماه قبل دیدم و در وبلاگم هم راجع بهش نوشتم که اگه بگردین توی آرشیو هست. کار منهم نیست. گرچه خیلی ماهرانه درستش کردن.
بالا غیرتا منو طرف حاج آقا نکنید که نه توانم از مرحوم صابری بیشتره و نه پشتوانه ام قویتره. ثالثا ما با این حاج اسماعیل کار شما یه سلام علیک قدیمی داریم. خدائیش اگه خورده حساب دارید پای ما رو وسط نکشید.
بنابراین بخاطر مصالح خودم این مطلب موهن بضم شما را حذف میکنم.

یه سرویس دهنده وبلاگ دیگه

پرشین لاگ  یکی دیگه از سرویس دهنده های وبلاگ بزبان فارسیه که من مدتی قبل باهاش برخوردم اما امشب یه تستی هم دارم از سرویسش میکنم. ظاهرا بر اساس موبل تایپ یعنی یکی از قویترین نرم افزارهای مدیریت محتوا درست شده.

اولین گردهمایی وبلاگر های کرمانشاهی

یکی از برو بچه های وبلاگ نویس کرمانشاهی یعنی نویسنده وبلاگ خاکستر گل سرخ با پشتکارش دست به ابتکار تشکیل اولین گردهمایی وبلاگ نویس های کرمانشاهی زده و حمایت دانشکده فنی و مهندسی رو هم برای برگزاری این همایش جلب کرده. یه وبلاگ هم برای اینکار درست شده. منهم یه لوگوی سردستی با لینک و مخلفات براش درست کردم ( که البته سر فرصت تغییرش میدم) شما میتونید از کدهایی که توی باکس هست کپی بگیرید و توی قالب وبلاگ یا سایتتون بگذارید.