.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

ما نلفنمان و مخابرات.

روز پنجشنبه تلفنهای منزل قطع شد. تنها راه ارتباطی هم موبایل بود. کلی اینور آنور زنگ زدم که به 17 اطلاع بدهند. بیرون توی کوچه یکی از همسایه ها گفت که ظاهرا یک موجود وحشی کابل را بریده.

جمعه و شنبه هم گذشت. ده بار زنگ زدم. آخرش امروز دیدم که یک نفر نردبان بدست مشغول چسبکار کابل است. چقدر شاد شدم از دیدن مرد پله بدست.

آخرش بعد از سه روز مخابرات مجاهده فرمود و کابل درست شد. باید فتح نامه بنویسند در باب

اینهمه سرعت عمل

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56

بابت 4 ساعت گله می کنین!!!!!!!
دانشجوی بندر عباس بودم،آخر ترم تا ریال آخر پولم رو سوغات میخریدم و فقط به اندازه بلیت هوا پیما پول نگه میداشتم.چون بندر به ساری پرواز مستقیم داشت و اونجا هم می اومدن دنبالم.
نیم سال اول سال 89وقتی امتحانات تموم شد بدوبدو رفتم خرید،جاتون خالی برای صغیر و کبیر خرید کردم و طبق معمول پول بلیتم رو نگه داشتم.
فردا شب که رفتم فرودگاه گفتن هوا خرابه باید منتظر بمونین.8ساعت بعد هواپیما پرید،چشتون روز بد نبینه بین راه گفتن ادامه ی پرواز مقدور نیست و مقصد از ساری به تهران تغییر کرد.(اون هم به علت نقص فنی)
من بخت برگشته نگران جیب خالیم بودم،نه جونم که یه جورایی تو اون تکونای هولناک در خطر بود.
رسیدم تهران که ای کاش نمی رسیدم.فقط 1000تومان پول داشتم،روم نمی شد به بابام بگم،یعنی تو اون شرایط حوصله سرزنش نداشتم.بعد از 2ساعت که برام به اندازه 2سال بود فهمیدم که پرواز تهران-ساری رایگانه.
نتیجه اخلاقی:1.هیچ وقت برای هیچ کس سوغاتی نخرید،
2.هیچ وقت حسابتونو خالی نکنین
3.پروازی که مقصدش به هر علتی تغییر کنه هواپیمایی موظفه شما رو به مقصدتون برسونه(پول هم نمی خواد ازتون)
درسته که قهرم باهاتون ولی...
راستی سلام

ساینا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:04

سلام
من یه زمانی خواننده ی پروپا قرص وبلاگ شما بودم.از همکارهای پدر محترمتون.یادمه یه مدتی ننوشتین ومن هم دیگه گمتون کردم تا ا ینکه امروز اتفاقی رسیدم اینجا.یادمه برام دعوت نامه اورکات فرستادین البته به درخواست خودم.به هر حال خوشحالم که بازم نوشته های شما رو میخونم.امیدوارم بچه هاتون خوب باشن و همه چی در زندگیتان رو به راه باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد