.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

دانلود


 دیوان با قدمتی بیش از ۱۰۰۰ سال ، در ترکیه باقلما یا باقلمه خوانده میشود، این ساز نوای دلنشینی داشته و بخصوص  مقامهای موسیقی کردی را که با آن مینوازند بنحوی عجیب شنونده را تحت تاثیر قرار میدهد.
 ساعتی پیش متوجه شدم یک شرکت نرم افزاری ترک نرم افزار باقلما را به بازار عرضه کرده که حدود ۳۹۰ مگابایت حجم و ۷۰ تا ۸۰ دلار هم قیمت دارد ( تصویری از محیط نرم افزار). من هر کار کردم نسخه ترایال یا آزمایشی اش را دانلود کنم نشد و ظاهراْ هم دلیلش این بود که دوستان کرکر روس که در سه سوت فایل کرک هر نرم افزاری را ارائه میکنند ، کرک نسخه آزمایشی را عرضه کرده اند. بهر حال گشتم و گشتم تا یک نسخه کوچک از یک نرم افزار باقلمه دیگر پیدا کردم. خیلی جالب بود ، هرچند مثل اولی حرفه ای و پیشرفته نبود اما کار با اون خالی از لطف نیست. فایل این نرم افزار را به هاست خودم آپلود کردم و لینکش رو پائین صفحه ( سمت چپ) گذاشتم.

::: نمونه ای از قطعه مسیقی نواخته شده با نرم افزار حرفه ای :::

توجه!>>>>>>> الان موفق شدم لینک سالم دانلود VolkoBaglam 1.0.0  رو پیدا کنم. منهی حجم ۳۹۰ مگ هست و با این سرعتی که ما داریم امکان دانلودش هست اما خیلی وقت میبره. از دوستان هر کس اینترنت پر سرعت در دسترسش هست و امکان دانلود داره ، ما رو هم بی نصیب نگذاره. در عوض فایل کرک اون رو تقدیمش میکنم که با اون میتونه محدودیت نسخه نمایشی رو برداره.
نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 19:17

انشاالله یکی پیدا می‌شود!

د چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:05

salam
site shoma ghalateh
dorostesh kon email bokon bary man man high speed daram
barat emailesh meekonam
dar moredeh maghameh see you

کرمانشاهی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:29

برو توی سایت شرکت و بعد به قسمت دانلود. لینکی که برای دانلود گذاشتند سالمه و کار میکنه.

کامران جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 13:45 http://orumiyeh.blogsky.com

سلام و خسته نباشید لطفا سری هم به سایت ارومیه شهر دوستی بزنید. جدیدا شروع کردم و امیدوارم بتوانم در آینده ای نزدیک اطلاعات جالب و مفیدی در باره کردهای ارومیه بنویسم
http://orumiyeh.blogsky.com

فرهاد شاهمرادی پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:06 http://www.fd64.blogfa.com

سلام
انسان دانا به جای اینکه منتظر رسیدن یک فرصت خوب در زندگی باشید خود آنرا به وجود می آورد.
امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید.
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد