.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

نعل وارونه زدن

امروز سری به کرمانشاه امروز زدم.... با کمال تعجب دیدم یه مطلبی رو درج کردن که حداقلش اینه آقای ططری بشه شاکی ما. یعنی برداشتن یک مقدمه ای در باب نکوهش توهین به حاج اسماعیل ططری نوشتند و دست آخر هم عکس مونتاژی اون بشر اولیه را لینک دادند و بعبارتی به یک کرشمه صد کار کردند. هم ذم بما یشبه المدح رو بکار گرفتن یعنی ابتدا دلسوزی  کردن برای حاجی و به آدمای بی ادب که اینکار رو کردن ( یعنی مثلا ما) گفتن: بی ادبی بده! بعد هم لینک عکس رو گذاشتن وووووو
دست آقای مهدوی درد نکنه!  فقط همینو میگم و بس! هرکس منو نشناسه ، آقای مهدوی رفیق قدیم باید بشناسه. بنابراین این توپ توی زمین رفیق انداختن از ایشان بعید که ابعده.

اما توضیح من: عکس رو من در سایت وب شات دات کام ، اونم چند ماه قبل دیدم و در وبلاگم هم راجع بهش نوشتم که اگه بگردین توی آرشیو هست. کار منهم نیست. گرچه خیلی ماهرانه درستش کردن.
بالا غیرتا منو طرف حاج آقا نکنید که نه توانم از مرحوم صابری بیشتره و نه پشتوانه ام قویتره. ثالثا ما با این حاج اسماعیل کار شما یه سلام علیک قدیمی داریم. خدائیش اگه خورده حساب دارید پای ما رو وسط نکشید.
بنابراین بخاطر مصالح خودم این مطلب موهن بضم شما را حذف میکنم.
نظرات 7 + ارسال نظر
ایکس پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 16:40

اگه میتونستی خودتو مخفی نگه داری احتیاجی به عذر خواهی و خالی کردن میدان نداشتی

ر.ع پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 17:56

کیرم تو دهن خودت و ططری و مهدوی

مصلح جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 00:37 http://mosleh-paveh.persianblog.com

کار شما اشتباه بود و کار کرمانشاه امروز هم تکرار اشتباه شما و یا شاید به نحوه استفاده ابزاری از خبر شما .. به هر حال حاج اسماعیل ططری محصول تفکر و آرا مردم کرمانشاه در سه دوره (‌یک دوره که نذاشتن و حذفش کردن ) است و تمسخر ایشان اصلاصحیح نیست

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:18

سلام من شدیدا با نماینده بودن شخصی مانند ططری مخالفم اما به هر حال قرار دادن چنین عکسهایی در اینترنت و توسط شخصی که پیدا کردن او آب خوردن است نادرست و بسیار دردسر زاست چه آنکه ططری شخصی بی منطق و... است.همچنین آقای ر.ع لطفا یه ذره ادب داشته باشید(مطلب بالا)

من کار خاصی نکردم. فقط یه لینک به یه فایل تصویری دادم و بس. اما حزب توسعه کرمانشاه اقدام به سو استفاده از این لینک کرد. این ر.ع هم یه آدم سایکوتیک یا بعبارتی سایبر سایکوتیکه که بعضی وقتا ایمیل میزنه و از فحش گرفته تا تحسین نثار ما میکنه. قصد داشتم اذیتش کنم. بعد دیدم راه برخورد با یه بیمار این نیست! ولش کردیم.

چگونه زن شدم شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 http://www.womanly.blogspot.com

سلام
من یه کرمانشاهی دور از دیارم ! نمی تونم بگه که چقدر از دیدن وبلاگ شما خوشحال شدم . پاینده و سرفراز باشین
راستی خواستم یه چیزی بگم : میدونستین ما کرمانشاهی های مقیم تهران یک پنجشنبه در ماه دور هم جمع میشیم و راجع به مسائل کرمانشاه با هم گفتگو می کنیم . از طرفی با دوستان جدید هم آشنا میشیم .

ساینا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 15:23

من اصلا از ططری خوشم نمیاد و خدا را شکر می کنم که رای نیاورد ولی همشهری !به خاطر خودت هم که شده بهتره از اینجور کارا که بوی سیاست میده پا پس بکشی.

حسام جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:48

با سلام .
من آقای مهدوی و حزب کرمانشاه امروز را می شناسم و خودم از نزدیک می دانم که این بنده خدا ( مهدوی ) می خواست رئیس آموزش و پرورش منطقه سرفیروزآباد شود و
اما ططری تا پیش وزیر آموزش و پرورش پیش رفت و حکم وی را لغو کرد چون گفته بود اگر این بابا به این منطقه بیاید من (ططری ) رای نمی آورم . فراموش نکنیم آقای کربلایی رحیم کاظمی کاندیدای شورای شهر کرمانشاه را هم همین آقای مهدوی در مقابل آقای ططری علم کرد و ابهت شعارهای او را درهم شکست .اما رفتار مردانه او را تحسین می کنم که حتی توهین به دشمن خود را نمی پسندد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد