.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

داستانهای من و پسرم

پسرم هرشب طلب داستانی را میکند تا برایش بگویم. راستش هرچه در خاطر داشتم برایش گفته ام و جالا دیگر داستانی بلد نیستم که بگویم و بتازگی شروع کرده‌ام به داستان بافی. پسرکم صبورانه به آسمان ریسمان بافی هایم گوش میداد تا اینکه یک شب گفت بابا اینا چیه دیگه؟ میخوای گولم بزنی؟

نتیجه این شد که یک سری داستان صوتی پیدا کردم و شبها برایش میگذارم. بسیاری از آنها برای خیلیها خاطره انگیزند.... داستانهای شرکت ۴۸ داستان!. از امشب هرچه را که دارم آپلود میکنم تا سایر پدران قصه گو استفاده کنند و بچه های قصه خواه، حال ببرند.

------------------

  • تیز چنگال ماهیچه دوست     با صدای: مرتضی احمدی         فرمت: 3gp

دانلود کنید



  • داستان سه بچه خوک         با صدای هنرمندان شرکت 48 داستان


ببخشید... اینهم کتاب قصه های من و بابام (جلد اول) بیاد روزهای دبستان و نشریه پیک

دانلود کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:33

سلام خیلی قشنگ فکر میکنی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد