.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

کتاب و مجله برای دانلود

دوستان و همکاران زیادی به من مراجعه میکنند و خواهان نسخ الکترونیکی کتابهای تخصصی هستند و راستش اینکه از این به بعد هر از چند گاهی کتابهایی را که جالب باشند اینجا برای همکاران پزشک ارائه میکنم ( البته لینک دانلودشان را )و  ممکن است مجلات و مطبوعات هم معرفی کنم.

مثلا امشب نسخه ۲۰ اکتبر تایم را بفرمت پی دی اف میگذارم:   


  

   TinyPic


دانلود کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
احمد پاکزاد شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:00 http://aapakzad.blogfa.com

برادر ارجمند جناب آقای پاکزاد
بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم برای موسسه خیریه مهرآیینان کاری انجام دهم.
درصوتی که امکان دارد، راهنمایی بفرمایید. به پدر بزرگوارتان سلان برسانید.

غلام حسین محبی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:03 http://wideangle.blogfa.com

سلام. امکان داره اجازه عکس برداری برای من بگیرید تا نمایشگاه عکسی دراستان راه اندازی کنم تاتبلیغی درجهت کمک های مردمی بشود...باسپاس

مریم یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:33 http://kela-dimdim.blogsky.com

سلام براىر کورىم من هم کورى هستم اهل اورمیه .اسمم مریم است به وبلاط من هم سری بؤن

شیرین پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:52

من کرمانشاهی هستم و مطمئن باشید که من برای وب شما نظر های زیادی خواهم گذاشت من به خواطر شغل پدرم مدتی است که کرمانشاه را ترک کرده ام وبه بیرجند امده ام قابل توجه کسانی که میگن کرمانشاه بده خیلی خرین خر ین ....

ریحانه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:12

سلام
اهنگ مرتضی احمدی رو دوباره میذارید آخه دانلود نمیشه

لینک دانلود سالم است و بدون مشکل دانلود میشود. نگته این که شما باید برای دانلود از رژید شیر یا بیست اکانت اشتراک را داشته باشید یا اینکه از قسمت دانلود رایگان استفاده کنید . اگر مشکلی بود دقیق بگوئید تا توضیح بدهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد