.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

دو باره طلب کرد

تلفن زنگ میزند...  از عربستان است 

+کجایی فلانی؟ سریع آماده شو بیا ....

.کجا بیایم؟

+ مدینه...منتظریم.

پاسپورت را میفرستم.

چند روز بعد پیگیر که میشوم ، میشنوم که رفتنم لغو شده. با خودم میگویم که قسمت نبود و نطلبید.

باز تلفن زنگ میخورد... کد مدینه است.

+ چه شد؟

- آمدنم لغو شده؟

و باز از تهران تماس میگیرند که بیا....

گویا طلبیده است...

 و  فردا ، بار دیگر عازم سرزمین وحی هستم ... نیمه شعبان را در مدینه النبی هستم.

حلال کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 http://www.pipobox.sub.ir

وبلاگ جالب و باحالی داری !

بهت پیشنهاد میکنم که لینکتو تو باکس ما قرار بدی تا بازدیدت 2برابر بشه.
هر نفر هم 2لینک میتونه بزاره.

منتظر چی هستی .. بیا به ما سر بزن و لینکتو تو باکس بزار .. منتظرتم ... ... ...

بردیا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:14

سلام همشهری خیلی سروری عرض ارادت دارم خدمتتون موفق موید باشید

احمد از نوروژ پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:53

سلام بهتر نیست به جای من کرمانشاهی هستم بگویید من کرد هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد