.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

مرثیه و مدیحه در کشورهای دیگر

یک دو ساعتی میشود که دلم هوای نوحه‌ای را کرده بود و بدنبال باسم کربلایی اینور و آنور را گشتم و در این جستجو برای یافتن منظور با مرثیه خوانی بنام عبدالرحمن اونول یا Abdurrahman Önül که ترک زبان است آشنا شدم و از آنجا که برایم بسیار جالب بود که در کشور ترکیه کاست و سی دی های این خواننده مذهبی طرفداران بسیاری دارد.

عبدالرحمن اونول بیشتر در رشته اناشید یا همان مدیحه سرایی برای پیامبر و خاندان نبوت فعالیت میکند و یک سبک تلفیقی با موسیقی ترکیه را دارد. اما یک سی دی دارد بنام کربلا که در وصف مصائب آقا ابا عبدالله خوانده است.  بعلاوه یکی از آخرین کارهایش هم الوداع است که در وداع از مدینه النبی ( هنگامیکه حاجیان برای بستن به احرام این شهر را ترک میکنند) اجرا شده است.عبدالرحمن اونول - نفر سمت چپ

 

عکس مقابل هم تصویر این مداح - مرثیه خوان است .

در ضمن قطعه کربلا را میتوانید همراه با چند قطعه مذهب دیگر در زیر بشنوید که انشا الله اگر فرصت کنم قطعات زیبایی را بمرور در پلی لیست میگذارم. 

تصویر کلیپ این قطعه را هم اگر اینترنت بدرد بخور! دارید از اینجا مشاهده کنید.

ضمنا اینهم لینک دانلود آلبوم کامل الوداع

 

نظرات 9 + ارسال نظر
gd پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:49

salam

E.A جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:51

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
مدتی پیش مطلبی راجع به دکتر زرگوشی داشتین. من در سوید زندگی می کنم و متاسفانه فعلا به علت مشغو لیت تحصیلی نمی تونم بیام ایران. من اینجا یک مشکل پزشکی برام پیش اومده که در تخصص دکتر زرگوشی است و من نیاز به یک مشاوره با ایشون دارم چون من سالها پیش 1 یا 2 بار به ایشان مراجعه کرده بودم و از این طریق ایشان رو میشناسم. متاسفانه هیچ شماره تلفنی از مطب ایشون نتونستم تو اینترنت پیدا کنم و نمیدونم آیا میتونم به صورت تلفنی از ایشان مشاوره بگیرم یا نه. اگر آدرس ایمیلی از شما داشتم میتونستم مشکلم را برای شما بگم شاید شما بتونین منو کمک کنین. من فقط میخوام بدونم که یک عمل جراحی بخصوص که من نیاز دارم به چه شکل در ایران انجام میشه و آیا اینکه اصلا من این عمل را انجام بدم یا نه. چون با اینکه اینجا تکنولوژی پیشرفته ای دارن ولی تجربه اینا به اندازه پزشکای مجرب ایران نیست. اگر امکان کمکی از طرف شما هست میتونم بیشتر تو یک ایمیل توضیح بدم. البته میدونم این شکل کمک خواستن یه خورده غیر متعارفه ولی واقعا چاره دیگه ای به ذهنم نرسید.
به هر حال ممنونم

peyman یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:41

ippakzad@yahoo.com

مریم عطایی سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:51

سلام. خوب هستید؟ خیلی اتفاقی بعد از مدت ها به وبلاگ شما رسیدم. خیلی خوشحالم که دوباره می نویسید و چراغ اینجا رو روشن نگه داشتید. امیدوارم موفق باشید

ئامانج کولیایی یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:05

سه‌ڵام
من مرتضی جعفری کرمانشاهی ، ناسریاگ وه‌ ئامانج کولیایی ئه‌ندام مه‌جلس پارت ئازادی کوردستان PAK م و ئیسه‌ وه‌ شار هه‌ولێر (اربیل) نیشم.
ئی مه‌قاڵه‌ وه‌باره‌ێ نه‌فتشاره‌وه‌ نویسامه‌س، ئه‌گه‌ر دوس داشتن تویه‌نن وه‌ سایته‌گه‌دانا بڵاوێ بکه‌نه‌و:
amanj.kwlyaiy@yahoo.com

http://www.pazadik.com/bash/index.php?pakid=1024

پایگاه اطلاع رسانی مجلس هشتم چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 18:51 http://www.8majles8.blogfa.com

وب سایت پایگاه اطلاع رسانی مجلس هشتم کرمانشاه افتتاح شد!!!

هیوا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:00 http://hiwaghaderi.blogfa.com

تاوانه کان
جمع آوری مستند جنایات گروههای وطن فروش کرد... مطالب این وبلاگ رو تا آخر بخونین بعداَ قضاوت کنین و جواب بدین

سلدوز پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:07

تو را خدا ببین کردها ی خری که از پشت کوه اومدند دارند برای ما وبلاگ می سازند

اخه شما ها که ادم نیستید حرف مفت می زنید شماها آلت دسست فارسهای سگ

تشریف دارید از ترس ترکها با هم متحد شدید

راستش من به وبلاگ شما زیاد کاری ندارم چون فقط موضعش به خود کردها مربوط

می شه اما نمیتوانم این وبلاگهای که در پایین میاورم بی خیالشون باشم به اینها

یا همون رفیقتان گوشزد کنید که در مورد ترکها چرند ننویسند مگه نه خود کردها

ضرر می کنند این را به شما قول خواهم داد

یاشاسین آذربایجان

اینم وبلاگهای که گفتم

http://sn2s-kurdi.blogfa.com/

http://www.pkk-torkiyea.blogfa.com/

http://www.salmaskurdistan.blogfa.com/
http://turk-army.blogsky.com/
http://galavej.persianblog.ir/

آسمانی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 http://asmanigash.blogfa.com/

سلام دوست گرامی و همزبان عزیز
اتفاقی از گوگل به وبلاگ شما رسیدم
دوست گرامی این تصویر مال جناب عبدالرحمن اونول نیست
من تمامی اهنگهای تصویری و صوتی ایشون رو دارم و علاقه شدیدی به اهنگهای ایشون دارم جهت اطلاع خواستم عرض کنم که این تصویر ایشون نیست و تصویر یکی از خ9واننده های مذهبی کانال سبیل و صوفی و برائت هست ایشون هم صدای خوبی دارن ولی به صدای عبدالرحمن اونول و اهنگهاش نمیرسه
من به زودی ، البته اگر مقدور بود تصمیم دارم امشب قسمتی از اهنگهای عبدالرحمن اونول رو بذارم
اگر مایل بودید خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید
ارزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد