.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

یک کاری بکنید

امروز دکتر خدایاری سخت گرفته بود. در شهرداری بهش گفته‌‌اند که پارک شیرین را میخواهند بدهند به یک آقای سرمایه‌گذار! و ایشان میخواهد میلیاردها تومان در آنجا سرمایه گذاری کند.


همشهری من ، همزبان من، ای که سالها باهم و درکنار هم زندگی کرده‌ایم. بخاطر تو و بواسطه رنجهای تو و نداریهایت ، من که همیشه آرزویم بودن با تو تا زمان فرا رسیدن مرگم و مردنم در همین شهر و همین خاک و کار کردن برای تو بودن دراندیشه تو بوده است ، الآن از تو استدعا میکنم که در برابر این فروختن ها و واگذار کردنها کهدر واقع چیزی نیست جز فروختن و واگذار کردن من و تو و ما ساکت ننشینی و به یاری منجم شهر برخیزی .


کرمانشاهی عزیزم ، برای یکبار هم که شده مخالفت خودت را با واگذار نمودن پارک شیرین به بخش خصوصی اعلام کن. من فکر میکنم اینحق ۳۰۰-۲۰۰ نفر جوان اتجمن نجوم کرمانشاه باشد که در شهر خودشان به آسمان شهرشان بنگرند و در راه علم گام بردارند.


تاریخ و آیندگان ما به یقین از این بیمهری جماعتی که خود را نماینده مردم کرمانشاه در امور شهر مینامند نخواهد گذشت.



برای کمک به دکتر خدایاری به این مطلب لینک بدهید.


شماره تلفن دکتر خدایاری: ۰۹۱۸۸۳۱۶۱۴۸



من یک نظر سنجی درست کردم که همین پائین صفحه در ساید بار میتوانید ببینید. شما هم لطف کنید کدهای این نظر سنجی را در وبلاگ یا وب سایتتان بگذارید.

کد نطر سنجی که باید در قالب سایت یا وبلاگ بگذارید: دو تا آکلاد را بردارید

<!-- Begin WebGozar.com Poll code --><BR>}
<SCRIPT language=javascript
src="http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=253390&amp;t=poll"></SCRIPT>
{
 



نظرات 8 + ارسال نظر
پیمان چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:55

چه کار باید کرد. من فکر می کنم باید رسما به شهرداری مراجعه کنیم و نظر خود را بگوئیم.

شما فقط بگوئید باید چکار کنیم

پیمان چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:58

مجددا این سوال را هم مطرح می کنم : جرا سرمل=ایه های ما در دست افراد بی اعتنا به علم و فرهنگ جمع شده است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:46

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:56

اگه همه همین پیام رو به دیگران بفرستن میتونه نهایتا باعث تغییر نظر مسئولین از خدا بی خبر بشه

علیرضا مانشتی پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 http://www.Cyber-MAZE.Com

فعلا من لینک رای دادن رو اینجا بذارم....
http://webgozar.com/smsvote/result.aspx?code=11276
برین از اینجا رای بدین...

پویا کمری پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 http://astronomy.net.ms

رصد خونه ژارک شیرین حق بچه های کرمانشاه و کل مردم کرمانشاهه چرا کرمانشاه نباید مثل شهر های دیگه یه رصد خونه داشته باشه

علیرضا مانشتی یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 18:49 http://www.cyber-maze.com/

نمی دانم چرا ولی به نظر می رسه که اصلا نظر سنجی SMS ی بی نتیجست...من به چند نفر گفتم و اونا SMS زدن ولی هیچ تغییری در آراء بوجود نیومده؟!
چرا اینطوری دکتر پاکزاد؟! ما نمیبینیم یا سیستم اینطوریه؟!

پاکزاد یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:02

ممنون، این نظر سنجی بنظر یه چیز فانتزیه، بهمین خاطر عوضش کردم و از نوع متعارف! استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد