.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

داروهای شما

دوست عزیز، آقای کلانتری لطف کردند و مقداری دارووی اضافی را که در منزل داشتند برای من آوردند. شاید باور نکنید ولی بخدا همین داروها تا دانه آخر بکار درمان یک عده بیمار مستمند خورد. وظیفه خودم میدانم از این دوست عزیز بخاطر لطفشان تشکر کنم. بقیه دوستان هم میتوانند این کار را بکنند. فقط داروهایی را که تاریخشان نگذشته کنار گذلشته و بمن اطلاع دهید. بخدا اینقدر توزیع این داروها باعث خوشحالی مردم مستمند و بیمار میشود که حد ندارد. مخصوصا که الان دارو واقعا گران و پر هزینه است.
 
نظرات 3 + ارسال نظر
ا-هومت پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:29 http://www.kermashan.persianblog.com/

سلام؛ خوش‌حالم از اینکه دارو‌ها به کار آمد ولی به خدا این‌ حرف‌ها فقط مایه‌ی شرمندگی من می‌شود که بیش از این از دستم بر‌نیامد؛ به هر کس که می‌رسم وبلاگ نویس و غیر وبلاگ نویس می‌سپارم که اگر دارویی داشتند کنار بگذارند؛ امیدوارم بشود این‌ کار را ادامه داد

کرمانشاهی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:04

نفرمائید. مهم همت عالیست که شما دارید. تصور بفرمائید که اگر تعداد زیادتری از دوستان ما و مردم ما بتوانند حتی مقداری از داروهای اضافی شان را مثل شما هدیه کنند. چه تعداد انبوهی دارو جمع مشود؟....
اطلاع رسانی به دیگران را همینطور انجام دهید.

مینا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 http://mina24.blogspot.com

با عرض پوزش در تاخیر. داروهای ما هم تقریبا آماده است. فقط دارم از فامیل ها هم دارو می گیرم و تا هفته آینده خدمت شما می رسونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد