.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

نوروزتان پیروز

عید همه شما مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال ندیمی یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:29 http://jalalnadimi.com

عید شما مبارک!
همیشه سلامت و شاد باشید

سرمد شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:44 http://sarmadjacson.blogsky.com

خسته نباشید من نتونستم مطالبی را که در مورد کلک در وبلاگ شما بود پیدا کنم پس باید ببخشید من با دیدن یک کرمانشاهی اصیل که اینقدر بر اصولات و فرهنگات خود ودیار شیرینش را متصل است از اعماق وجود خوشحال شدم . پدر من نویسنده ی خط ثلث برنامه کلک است که در سال ۱۳۷۵ اولین نسخه آن توسط شرکت سینا سافت که ریاست آن را دکتر صنعتی بر عهده داشت است. یک مژده ی من این است که پدرم از هشت سال پیش تا به الان مشغول نوشتن فونت های یازده نوع از خط های اصیل(ثلث.نستعلیق.شکسته.دیوانی.اجازه...)که به لطف خدا امسال به اتمام رسید وا تا شش ما آینده توسط شرکت مریم به با بازار ارئه خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد