.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

.: کرمانشاه دیار شیرین :.

نوشته هایی از کرمانشاه

عاشورا در میرداماد

در سایت روزنامه جمهوری عکسهای مراسم عزاداری عاشورا در میدان محسنی تهران را دیدم ... شما هم ببینید:( مطالب از سایت مذکور ذکر شده)
در شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع ) که میلیونها ایرانی سیاهپوش در ماتم سیدالشهدا(ع ) و مظلومیت حضرت زینب (س ) و اهل بیت امام حسین (ع ) و شهدای کربلا به سوگواری و عزاداری پرداختند , جمعی از دختران و پسران لاابالی در میدان محسنی و خیابان میرداماد تهران تجمع کردند و با روشن کردن شمع , سوت و کف زده و هلهله سردادند......
 

حدود ساعت 19 قریب به 500 دختر و پسر که در میدان محسنی تجمع کرده بودند , از طریق تلفن همراه با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به تدریج , بر شمار تجمع کنندگان افزوده شد.

دختران و پسران جوان بدون توجه به مراسمی که در ضلع شرقی میدان محسنی از طرف گروهی با عنوان « هیات مکتب الشهدا » برگزار شده بود , در خیابان اطراف میدان محسنی به صورت جمع های سه , چهار نفری گردهم آمده و مشغول گفتگو کردن و خندیدن بودند.
جوانان لاابالی در سوپرمارکتهای خیابانهای اطراف میدان محسنی خصوصا خیابان بهروز , همدیگر را به نوشیدنی , چیس , پفک و بستنی دعوت می کردند.
روسری برخی زنان و دختران آرایش کرده که بعضا توری نازکی به صورت آزاد بر سر داشتند به دفعات می افتاد و پس از گذشت دقایقی دوباره آنرا به سر می گذاشتند. اکثر این زنان از جمله زنان خیابانی و مانکن ها بودند که در پارتی و جمع های ناسالم به خودنمایی می پردازند.
برخی پسران بلند گیسو نیز علنا و به صورت آشکار دختران را در آغوش گرفته و صحنه های زشت و غیراخلاقی به وجود آوردند. 

اگه دوست دارید از منظر این عزاداران غیور هم به قضیه نگاه کنید اینجا رو ببینید:
‌BEDOONE MARZ